michelleangelajonsson

Alla inlägg under december 2014

Av Michelle Jonsson - 9 december 2014 00:01

Så, så här ligger det till jag och P är inte ett par sedan 1,5 innan O föddes. Men vi umgås o gör saker tsm som ett par för att vi är bra vänner och känner att det är bra mellan oss. Och han kommer alltid ha en stor del av mitt hjärta oavsett vad som händer. Om vi nu beslutar att inte vara en del av varandras liv som partners, så kommer vi ändå vara ett super team för våran lilla kille, O kommer alltid komma i första hand. Och jag kommer inte direkt springa runt o leta killar som en tok. Jag vill bara vara den mamman som alltid finns där för sitt barn oavsett o det kommer jag vara m lr utan kille i mitt liv. Jag vet att jag är stark nog o ta hand om O. Men det är också skönt med hjälp, men vet inte hur jag skulle reagera om jag bara skulle ha honon varannan vecka. Jag vill kunna se och träffa mitt barn 24/7, men det kanske blir svårt. Men vem vet jag är ung o vad son helst kan hända i framtiden. Men jag vet att framtiden kommer bli ljusare med min lilla prins, som redan är hela 4 månader och väger 6560 och är 62,5 lång. Inte den lilla plutten på 2650 som han gick ner ifrån 2990. Fy tiden går för fort fram. Och jag märker att jag hoppar väldigt mycket när jag skriver. Förlåt för det ?

Presentation


Mitt namn är Michelle Angela Jonsson och jag är 20 år och tog studenten 2014-06-04 från Handelsprogrammet i Tierp. Födde mitt första barn den 2/8 3 veckor tidigt.
Här kan ni följa våran vardag och alla tankar runt om vårat liv. Ensamstående mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards