michelleangelajonsson

Direktlänk till inlägg 8 september 2014

Mammas guldklimp!

Av Michelle Jonsson - 8 september 2014 11:18

8/9-14
Idag är en sån dag då mitt mamma hjärta värker, nämligen första gången jag lämnar lilla oliver med mormor för att jag ska in till sjukhuset för röntgen och stötvågbehandla njursten. Det känns verkligen konstigt och lämna han så här länge med mamma och inte till pappa P. Men någon måste ju jobba. Hehe!
Men det går säkert bra för de, mamma vet ju trots allt vad hon gör! Skriver kanske ett inlägg senare om hur det gick på sjukhuset!
Tjing! ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Jonsson - 8 juli 2015 22:01


Kan ni fatta att Oliver blir 1 år om mindre än 1 månad? Jag fattar inte.. Min bebis är ingen bebis längre, ett år av kärlek, glädje, tårar och en massa känslor. Jag har alltså varit mamma i ett helt år, jag kan inte beskriva känslan av att vara...

Av Michelle Jonsson - 27 januari 2015 11:38


Du kan inte alltid kontrollera vad som händer omkring dig men du kan ha kontroll på vad som händer inom dig ...

Av Michelle Jonsson - 26 januari 2015 00:10


Jag har mått riktigt piss de senaste månaderna.. jag har hamnat som i en bubbla av depression, men ändå inte så farligt att jag behöver medicin så tack tack!! Trodde aldrig att jag skulle vara en ensamstående mamma vid 20 års åldern och ha ett barn 2...

Av Michelle Jonsson - 15 januari 2015 22:23

Idag var det först gången Oliver badade. Oftast har han bara fått duscha, men med tanke på att P var hemma så frågade han igår om vi ville följa med och bada inne i Gävle.Oliver trivdes som fisken i vatten, hur roligt som helst och se var det IAF. Ja...

Av Michelle Jonsson - 12 januari 2015 09:52


who is the one person who can always make me smile? Even when I'm mad at him? Even when he makes me cry? Even when he makes fun of me or laughs at me. He is one of the people who has always been there for me, one who has always loved, cared, and ...

Presentation


Mitt namn är Michelle Angela Jonsson och jag är 20 år och tog studenten 2014-06-04 från Handelsprogrammet i Tierp. Födde mitt första barn den 2/8 3 veckor tidigt.
Här kan ni följa våran vardag och alla tankar runt om vårat liv. Ensamstående mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards