michelleangelajonsson

Alla inlägg under november 2014

Av Michelle Jonsson - 21 november 2014 23:18

Känslor va fan är det? Jobbiga med allt är o se de lyckliga runt om en som har en så kallad pojkvän/flickvän som alltid finns där oavsett vad som händer och älskar en obeskrivligt mycket fast man kanske precis haft ett stort bråk. Jag vill också känna den känslan att bli älskad eller att älska någon så mycket så att man saknar en fast personen bara gått på toa...
jag är lycklig för alla som finns runt mig som har någon de älskar!
Det jag menar är att det finns en person för alla.. och jag vill också vara lycklig. Jag har världens finaste son som jag älskar över allt annat på denna jord me jag vill även dela mitt liv med någon som jag verkligen älskar och flytta till ett hus tillsammans göra allt det där som på en film...
Jag vet inte känns som att allt bara snurrar vet knappt ut eller in snart..
jag försöker dölja mina känslor för lilla O men det känns svårt!.. ibland vill jag bara stanna upp ta ett djupt andetag och bara vara själv och grina.. Eller ta en cigg o h lugna ner mig. Men jag har även lovat mig själv att O kommer aldrig få känna att jag luktar cigg eller alkohol. .
ibland önska jag att livet skulle varit som en film.

Av Michelle Jonsson - 6 november 2014 15:10

I fredags så var vi till BVC med lillkillen 5875 och 57,5 lång! Lilla grisen! Men i varje fall med tanke på att han skulle bli 3 månader på söndag så skulle han få 3-månaders sprutan.. De frågade om vi skulle vänta tills nästa vecka lr om vi skulle göra det direkt. Dum som jag var sa jag snabbt "vi kan göra det idag" ångrar mig nå sjukt.. Hade hellre velat haft P med. När de väl stack lillkillen började han o skrika o grina och jag kände hur mina tårar höll på och komma fram men höll emot som bara den för att visa mig stark för lillkillen. Men han var ändå hur duktig som helst. Febern slog till direkt på kvällen 39,7 i feber, men med lite vatten så sjönk den ner lite. Sen sov han i praktiskt sätt hela dagen! Mammas älsklig! ??

Presentation


Mitt namn är Michelle Angela Jonsson och jag är 20 år och tog studenten 2014-06-04 från Handelsprogrammet i Tierp. Födde mitt första barn den 2/8 3 veckor tidigt.
Här kan ni följa våran vardag och alla tankar runt om vårat liv. Ensamstående mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards