michelleangelajonsson

Alla inlägg under september 2014

Av Michelle Jonsson - 27 september 2014 13:54

Idag är alltså min prins 8 veckor, hallå vart tar tiden vägen??
Känns som att det var igår dem la upp honom på min famn. Helt sjukt.
Och vi är så lyckliga! Älskar dig min prins

Av Michelle Jonsson - 19 september 2014 18:30

Idag har jag och Oliver bara tagit det lugnt och myst. Han har varit vaken o praktiskt sätt hela dagen och även fast jag inte hinner göra så mycket så är han ändå så snäll. Han kan ligga i spjälsängen i 20 minuter o prata med sig själv. Men lär köpa baby gym och en sängmobil såmhan slipper ha så tråkigt, då kan han roa sig lite o inte bara stirra upp i taket. :)

Av Michelle Jonsson - 19 september 2014 00:07

Hur fina är inte dessa pojkar då? Mitt allt o Pappa P. Att vår lilla knodd sover så sött mellan oss, men måste flytta honom till spjälsängen snart. Men det är svårt när han ligger och ler och skrattar brevid mig så han får nog bli kvar mellan oss! ?

Av Michelle Jonsson - 8 september 2014 11:18

8/9-14
Idag är en sån dag då mitt mamma hjärta värker, nämligen första gången jag lämnar lilla oliver med mormor för att jag ska in till sjukhuset för röntgen och stötvågbehandla njursten. Det känns verkligen konstigt och lämna han så här länge med mamma och inte till pappa P. Men någon måste ju jobba. Hehe!
Men det går säkert bra för de, mamma vet ju trots allt vad hon gör! Skriver kanske ett inlägg senare om hur det gick på sjukhuset!
Tjing! ?

Presentation


Mitt namn är Michelle Angela Jonsson och jag är 20 år och tog studenten 2014-06-04 från Handelsprogrammet i Tierp. Födde mitt första barn den 2/8 3 veckor tidigt.
Här kan ni följa våran vardag och alla tankar runt om vårat liv. Ensamstående mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards