michelleangelajonsson

Alla inlägg under juli 2014

Av Michelle Jonsson - 14 juli 2014 16:39

Idag går vi in i vecka 34 vilket känns väldigt tufft! Har i praktiskt sätt suttit upp o sovit inatt på grund utav smärta i magen och långt ner mot bäckenet. Inte alls skönt. Mina fötter värker som bara den också så tänkte be mamma massera dem. Känns riktigt tufft att gå igenom det här ensam utan en partner att prata med, men jag har klarar mig så här långt och ska klara det tills lillkillen är ute också. Mina fötter värker hela tiden och jag är alldeles svullen över allt. Det är jobbigt men jag älskar denna krabat som finns inuti mig.
Och kommer föralltid göra det!

Av Michelle Jonsson - 7 juli 2014 14:36

Idag är det hur varmt som helst, och jag sitter inne pga att jag svettas allt för mkt med alla hormoner i kroppen.


och enligt gravidappen går jag in i v.34 (33+1) vilket menas med att det är 7 veckor kvar tills min prins kommer och jag längtar ihjäl mig och det enda som fattas ör småsakerna som t.e.x Kudde och täcke till spjälsängen, spjälskydd och madrass sen är allt klart tills han kommer och det känns så underbart.


Magen växer som bara den, hade ett par jeans som jag kunde ha förra veckan och nu sa får jag inte ens över låren med dem, och det är grymt jobbigt! 

Känner mig stor som ett hus.. 


Men nu ska jag ta något som kyler ner kroppen"

HEJDÅÅÅÅÅ!

 




Av Michelle Jonsson - 4 juli 2014 13:12

Hejhej!

Tänkte börja om helt på en ny blogg, då jag tyckte den andra var allt för negativ.

I denna blogg kommer ni  få läsa om min graviditet och min vardag och livsstil.


Lite kort om mig själv mitt namn är Michelle Jonsson jag är 19 år och väntar mitt första barn en pojke, dp jag precis kommit ut ur ett 4- års långt förhållande med barnets pappa, men vi ska försöka vara ett team för att ge vår son den bästa uppväxten och ett bra liv som möjligt.

Tog precis studenten gick på Högbergsskolan i Tierp på Handelsprogrammet 

Bor just nu hemma med mina föräldrar, min mamma är från Filippinerna och min pappa är svensk så det menas med att jag är 50 % filippinare och 50 % svensk.

Jag tycker om att shoppa, älskar kläder och skor.

Jag har en äldre bror som heter Micke och som jag ibland hatar nå  otroligt mycket, men som jag vet stötar mig oavsett.


Ja, just nu kommer jag inte på något mer att skriva så tjing!


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Michelle Angela Jonsson och jag är 20 år och tog studenten 2014-06-04 från Handelsprogrammet i Tierp. Födde mitt första barn den 2/8 3 veckor tidigt.
Här kan ni följa våran vardag och alla tankar runt om vårat liv. Ensamstående mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards